評核

「你這個人一定不會得罪人的了,不過亦不會和別人進一步有些甚麼。」


在一個叫做工作評核的場合,一個叫做上司的人,對著一個叫做下屬的人你作出如此的評價,你覺得是好是壞?若果你覺得沒甚麼特別,那工作的性質叫「公關」或「傳訊」,多多少少能幫助你到達目的地,那個門牌叫做「不太好」吧。


仔細地看評分,「團隊精神」內自我評核的4分,又被上司改成更高的5分,也不知是誰食錯藥,不過,沒所謂。上司能夠對自己作出如斯的評價,那一刻我只暗叫bingo,「不要成為別人的焦點」終於有點修為。

留言

aulina說…
仲以為得我係五月黎做評核...

我諗你都聽過呢句:

我給你這個分數,不代表你的真正表現,因為如果你表現不好,也不會在這麼短的時間內升了職。但作為部門呀頭,我唔應該獎完再獎,如果唔係我好難做。

吊詭:
- 表現分不等如真表現,請不要再做評核好了!
- 評核不是機密的嗎?怎麼其他同事會知道誰拿高分了?

心淡。
匿名說…
這個評語講開又好認同。
Deetsang說…
上司問:"對自己o既工作有乜意見?"
我答:"幾好, 好順利,上晒軌道,冇乜特別野講!"
上司勸道:"唔好咁啦, 點都講o的啦!"

最後東拉西扯, 講下呢個, 講下o個個, 咁就做完評核.

其實, 冇乜野做, 所以冇乜可以評核!
其實, 冇得升職, 冇得加人工, 所以評核都冇乜用!
其實, 上司同我都唔知對方做梗乜, 所以評核都係多餘o既!
匿名說…
做咩講得咁誇張呀.
你講埋全部應該會正常d掛.

熱門文章