話不投機半句多(一)

  • 「呀,你講d野真係精警既者!」(講完任何笑話之後的反應)
  • 「好笑呀!好睇呀!」(剛散場,套戲係谷德昭導演或鄭中基主演均可)
  • 「有乜理由香港大學生要去娶大陸妹架!」(我阿爸講既)
  • 「放棄我地呢批精英,留番底果d全部都係蠢蛋!」(又係我阿爸講既)
  • 「我要晌一年內用十萬蚊賺我第一個一百萬!」(一個engineer向我女朋友講,佢只得五尺三吋高,男性。)
  • 「我無野架,我好平靜,點講呢,好多時歌手的情緒都係會被觀眾牽引住,我無野架。」(收音機中,黎明被問到在演唱會上眼泛淚光的感覺。)
  • 「喂,呢排搞咩呀,好耐無見你喎!」(舊同學聚會的見面語,雖然我通常不會出席。)
  • 「總之我就覺得係咁啦,你聽完可以唔做既,我個人意見者。」(通常係辨論完一輪之後對方接不下去)
  • 「做乜今日執到咁正呀!」(係呀,返工呀麻,日日都要返架啦,下嘩!)

留言

匿名說…
話 聽
不 唔
投 清
機 楚
半 時
句 運
多 高
匿名說…
just browsed yr page by somewhere, 你個 blog 好好睇! 支持!!
littleoslo說…
haha i just saw your blog being introduced at hompy

http://hompy.netvigator.com/main/page/chicken520/?anchor=dosss_blog

熱門文章