睇唔過眼:反領Polo

Image hosted by Photobucket.com
點解家陣興著反領Polo將條領真係反出黎?乜你地真係好想扮架仔咩?定係驚太陽曬傷條頸?剩係任達華呀呂米高呀先至以為反條領出黎好型,其實只有老餅先咁著。唔該啦,唔好再反條領出黎著啦,不論板仔look古著look斯文look運動look都無人咁樣著架。最衰係U2,上一季開始出的反領Polo全部在領位內車多一修顏色布,就係俾d潮人反領著露條色帶出黎。你睇人地佐丹奴賣多色Polo,最大陣象咪最多晌入面加多件造layers,邊會有人反領著架。反領必佬,佬必反領。

留言

littleoslo說…
乜又突然興番反領?

徹底回歸80?

不過帆船鞋好似出左好多... @@
Deetsang說…
有位做fucking (fashion) designer的老友最愛 bossini 淨色 polo shirt, 他喜歡一次過穿兩件, 底白色, 面粉紅色, 也愛反領, 他說十幾年前在巴黎學藝時也是這樣穿的, 法國佬同學以為他是日本人.
匿名說…
此post何其戇鳩!

熱門文章