古巨基 - 勁歌金曲



開演唱會之前一定要有隻新碟造勢,這是香港樂壇不變的定律,不過出碟都可以好純粹咁分為呃錢同唔呃錢兩種,好明顯古巨基今次係呃錢,不過呃得好叻果隻。原本以為上兩張玩概念都叫做有d新意(雖然都有d肉麻),叫做返到黎吐氣揚眉唔駛失禮街坊,點知年頭有個男歌手獎後就乜都出晒黎,出隻新曲加精選叫做keep住人氣又可掠水,真係晚節不保。
拿拿林搵隻「勁歌金曲」黎聽,原本諗住呢類食gimmick的曲式一早被wyman玩殘,依家先黎玩實在拾人慧牙,唔緊要,玩得有新意照樣收貨。點知一聽lai野,往往呢類事件都係致敬為名,偷懶為實,每首歌得幾句,轉接又唐突,想做到百老匯歌劇feel到頭來只係十二分十分寸的廿一世紀核突版。古生把聲又太投入,搞到我打冷震,玩串燒歌都唔係話人人都玩得起(不過話時話,唔多見外國有人玩串燒歌,香港都可算又多樣世界第一),睇番d歌詞又係情歌串理一齊,係咁多,無話好似陳奕迅當年首「新曲加精選」咁玩歌名串埋然後柳暗花名又一村,竟然係首慘情歌,wyman呢首都可算佢代表作,古生今次真係純粹copycat得黎又無創意,抄都唔識抄。首monica都叫不過不失,比起首大雄又真係差幾皮,臨尾仲要翻炒以前舊作更加俾人覺搵笨,其實出張全新大碟又有幾難,不過家陣粉絲門都無你咁理性,碟照出錢照俾,皆大歡喜。
今年生日諗住支持下我地唯一會聽的本地歌手古生演唱會,聽完隻碟,都係唔好諗佢會有咩好野,上次拉闊已經見識過佢掛住喊唔唱歌的奇技,今次去紅館仲唔光宗耀祖?幾歹喊翻番幾首歌,粉絲見到一定覺得感性有feel,仲唔嗌大聲d咩。唉,都係唔好預佢唱翻「分手我們抱著哭」吧啦……

留言

熱門文章