Dirty 3 Live in Hong Kong

如果Mogwai是年輕人不顧一切向美好的追求,來自澳洲的Dirty 3則是人到中年的細故成熟,不是尋求由靜突入噪音牆的突襲快感,在由淺入豐的結構中漸次捲起暗湧,隱伏的情緒緒過沉澱累積,變質的小提琴與結他在理所當然的時刻爆發,一切都是了然於胸的世故。大概Dirty3與tortoise都是同種之下的異變,Dirty3告訴你甚麼叫盡在掌握,然後知其位而安於天命,tortoise雖則都是人到中年的細膩質樸,卻總有幾分想改變世界的天真。

週刊式評分:「兩舊半,人又少,冷氣又夠,仲想點!」

留言

匿名說…
週刊式評分,真係毒。哈哈,你愈來愈辣。
匿名說…
There was a night in my life…

漆黑的音符里那渐现的曙光在而后的耳鸣里得到了某种意识上的印证,被压抑的灵魂于是获得久违了的释放…
Chika Kwak說…
多謝你路過我地頭先。

月前某日同朋友響美麗華某日本食店等下午茶,見到有檯人好似係你喎(未見過你老婆,唔知同行女子係咪...)。如係既咁就要多謝你找數讓檯(當然最大問題係當時前面有檯靚妹響度磨爛蓆...)..騎騎。

如果唔係你,就當我無講過。

之前個大計仲磨緊,有進展話你知。
Chika Kwak說…
係呀,係一平安呀... 我好日都唔出街既。

尋日收工響北角地鐵站又見到個人好似你...死火,真係無見太耐,搵日要相認下先。

熱門文章