赤裸的秘密

姓名:Brian
職業:潮流雜誌編輯
年齡:25

「眼鏡:購於深水埗某地攤
我無近視,但覺得戴眼鏡好型,所以屋企有成幾十副,通通係地攤買番黎,係舊咗d,但戴出黎咪同日本青山買果d一樣,同人講就話晌日本買番黎。咩捱通頂戴住搭地鐵可以遮倦容果d係對住雜誌先咁講,講到尾戴咗個樣無咁旺角飛。」

「袋:Chanel tote bag
超,梗係貪佢係Chanel先用啦!上次佢哋PR送俾我哋一人一個,果期咪寫叫啲OL買新季囉!咩咩搵極size唔岩點知某次旅行一睇覺得size超正就立即榜水呢d都係應酬下d記者,點會同人講自己用贈品架!」

「相機:stussy x ricoh
潮流雜誌編輯梗係有部相機傍吓身啦,唔係點叫文化人呀!講真呢部機function無咩特別,乜鬼快攝呀防震呀呢d有鬼用咩,你估做潮流嘢晌戰地呀?又咪hea住影,貪佢係stussy crossover咋。話時話,好少用,出去做野有攝記啦!」

「手提:Iphone4
我呢d mac友,用咗十幾年mac,編輯喎,點會用PC架!打稿呀上網呀用mac先型!呢部Iphone4我一出即買,平時用黎打電話,最鍾意用嚟打機,最近個入coin game勁好玩!話時話佢呢一代無天綫都收得清,好勁,真係抵我地咁支持!」

「蠔油:流浮山
我出去食飯要食自己帶的蠔油,唔知點解出面果d一食我就出汗,食唔慣。呢支我用咗versace的香水樽裝住,平時攞出嚟人哋都唔知係蠔油,一倒出嚟大家都會好surprise!又係一個小小social tricks!d鬼見到就會嗌incredible!」

「雜誌:fashion and beauty
喂喂,做呢行點都要睇下行情,做慣高檔野,偶而要知陀地市況先得架!嗱,我唔會晌地鐵攞出嚟睇囉,at least我都睇號外啦!」

留言

熱門文章