奇異恩典

凡事忍耐:《宮心計》加《富貴門》送飯唔轉台
凡事包容:女同事著乜都話靚
凡事相信:周秀娜係好識而唔係好色
凡事坦誠:加一仲要我俾貼士你唔駛旨意
凡事堅持:好忙呀,好忙呀,好忙呀,我真係好忙呀!
凡事尊重:我尊重你的意見呀仆街冚家產
凡事謙虛:我樣衰,一事無成,但識得隔空撩鼻屎
凡事寬容:上乳豬聽到《男兒當自強》而面不改容
凡事盼望:相信愛,你就會有一份工!
不計算人家的惡:找多左錢俾我,算啦,唔同佢計
不輕易發怒:男人老狗俾人話似官恩娜都唔嬲
愛是不嫉妒:我真係唔恨入豪門囉,你睇徐子淇幾時先生到個仔!
不做害羞的事:所以我會在人群中放屁
追尋真理:讀報發現Lavina同karma係兩個獨立個體
愛是永不止息:永遠支持魯振順演藝事業多元化發展

留言

匿名說…
discover your blog via Littleoso's comment page. i love ur words and point of view, followed :)

Have a nice day,

Patrick
PETER說…
↑↑愛真是不可理喻↑↑

╮(╯_╰)╭
PETER說…
愛是嫉妒:sorry, I was just jealous.

╮(╯_╰)╭

熱門文章