同代溝

「喂你覺得古巨基其實係咪屬於我地呢個generation呢?」
「係掛,佢藍天與白雲咪就係我地中學時囉。」
「但係呢,我覺得大學生依家會BUY陳奕迅多D。EASON個style呢....反叛D囉!」
「唉,你睇謝安琪呀!開五場爆五場,都唔知佢紅晌邊!」
「你知啦,我剩係識黎明!我唔知古巨基有咩人好架!喂你有無睇佢上一個演唱會?」
「我睇上一個,同你睇果個係咪同一個先。」
「我睇上一個呢,係佢最簡約的一個。」(原來係得一場翻唱果個)
「我睇既上一個呢,係佢唔郁響個台度行路當跳舞果個。我睇完以後唔會再睇佢。」
「係咩?我覺得佢果PART舞幾得意呀!」
「但係古巨基我覺得佢唱得呀!依家無幾個有咁既唱功」
「古巨基太說教啦.....」
「噓!我都係鍾意方力申。」
「我知,方力申六呎高嘛你話......」

我是其中一人。

留言

熱門文章